donderdag 31 december 2009

In 't bos



Ik ben weer een beetje op dreef.. het lukt me weer steeds beter. Dus ga ik ook weer vaker lekker aan de scrap. Het is zo vervelend als je wilt en het niet lukt. Gewoon omdat ik dan zin heb.. en er wil niets.
Dit zijn nog foto's van vorig jaar toen we lekker aan de wandel waren in het bos. Het werd nu toch weleens tijd daar wat mee te doen.

Vandaag is de laatste dag van 2009. Jeetje wat is dat jaar hard gegaan. Gelukkig zijn we hem zonder al te veel kleerscheuren doorgekomen. Hopelijk wordt 2010 net zo een jaar.
Het begin wordt voor ons in ieder geval leuk. We hebben namelijk gisteren een nieuwe auto gekocht. Een hele nieuwe !! Voor het eerst. We hebben een Kia Ceed SW gekocht. Echt een super auto. Hij wordt pas in febrauri geleverd.. duurt dus nog wel even maar goed.. wat in het vat zit.

Vanaf maandag hebben we ook ineens een schoolgaand kind. Dat zal ook wel even wennen worden. Ik hoop dat ie zijn draai goed gaat vinden. Leuke vriendjes vindt en het naar zijn zin heeft.

1 opmerking:

Monique zei

Gave l.o.!! wens je het aller beste voor 2010!! liefs monique