maandag 1 juni 2009

Nieuwe Scrappassion Challenge



Op het Scrappassion blog hebben we weer een nieuwe challenge. Deze maand bedacht Hanneke die challenge.. en die moest zijn in Ton sur Ton. Best lastig. Het cardstock heb ik wit gehouden omdat ik alle kleuren groen er niet mooi bij vond. Vond het super leuk om te doen.. omdat ik meestal toch wel meerdere kleuren op een lootje gebruik.

Op de vorige challenge hebben we heel veel inzendingen gehad. Heel moeilijk om te stemmen.. toch hebben we ons erop geworpen. Nog ff geduld en dan wordt de winnaar bekend gemaakt.Hoop dat er deze maand weer zoveel inzendingen komen !! Zou super zijn !!!!!

1 opmerking:

Hanneke zei

Leuk om te horen dat je de challenge leuk vond (was mijn eerste, dus ik hoop wel dat er weer zoveel inzendingen komen)!! Die van jou ziet er ook weer goed uit!!!!